Jak zgłosić chęć korzystania z aplikacji Wykaz

Jeśli są Państwo zainteresowani korzystaniem z bezpłatnej aplikacji do prowadzenia publicznie dostępnego wykazu, prosimy przesłać na adres ekoportal@klimat.gov.pl poniższe informacje:

  1. pełna nazwa urzędu
  2. adres urzędu (ulica, kod, miejscowość)
  3. nazwa województwa, a w przypadku urzędu gminy także nazwa powiatu
  4. numer telefonu
  5. lista użytkowników do utworzenia, w tym:
    1. imię i nazwisko osoby
    2. adres email (bezpośredni do użytkownika)
    3. wybrane uprawnienia:
      1. tworzenie kart
      2. publikacja kart
      3. administrator lokalny*

Jak dodać i/lub usunąć konto użytkownika

Jeśli potrzebują Państwo dodać lub usunąć użytkownika, prosimy przesłać na adres ekoportal@klimat.gov.pl poniższe informacje:

  1. pełna nazwa urzędu
  2. lista użytkowników do usunięcia, w tym:
    1. imię i nazwisko
  3. lista użytkowników do utworzenia, w tym:
    1. imię i nazwisko
    2. adres email (bezpośredni do użytkownika)
    3. wybrane uprawnienia:
      1. tworzenie kart
      2. publikacja kart
      3. administrator lokalny*

Uprawnieni przez organ pracownicy urzędu samodzielnie wprowadzają karty informacyjne do wykazu.

* Uprawnienia administratora lokalnego nadajemy tylko dla osoby, która będzie zarządzała kontami użytkowników w obrębie urzędu.

Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:

  1. Administratorem danych osobowych użytkowników jest Minister Klimatu z siedzibą w Warszawie ul. Wawelska 52/54, 00-922.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: inspektor.ochrony.danych@klimat.gov.pl
  3. Dane osobowe użytkowników będziemy przetwarzać w celu udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, zgodnie z art. 8 ust. 1. ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1405 z późn. zm.).
  4. Odbiorcami danych osobowych użytkowników będą podmioty świadczące usługi informatyczne.
  5. Dane osobowe użytkowników będziemy przechowywać przez okres okres funkcjonowania systemu wykaz.
  6. Użytkownicy posiadają prawo do:
    • żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
    • do ich sprostowania.
  7. Użytkownicy mają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych uniemożliwia utworzenie konta użytkownika w systemie.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.